Post by athubremensu on Feb 16, 2022 3:44:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ginger 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ginger 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegeneratorressurs ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ginger 2 2022 version ▞▞▞
10 app alt alt er la pa 911 a1 XD XD av nei nei ko jeg er med på i todos klapp
Vel, jeg fikk 2 stjerner fordi den er for 4 og yngre og jeg er ni i en halv, men det er latterlig, så jeg anbefaler dette😐🌚🌝☠️🎃☠️🎃👻☠️😎👻😩😩😩😤☠️😎👻😩😩😈 💩💩💩💩💩
Hallo
Tillater ikke lenger sønnen min å plukke mat for å mate ham, da maten ikke lenger vises når han klikker på alternativet for å mate ham
Dette spillet er veldig fint og bra spill jeg gir 5 stjerner 🌟🌟🌟🌟🌟 også er jeg rekwest snakker ingefær 3 og snakker Angela 3 takk.
Jeg elsker det, men er crepe
Jeg gir tre stjerner ⭐ fordi kontrollene er så skittent spill😔
ikke mye for en treåring å gjøre han gerts boared
Det er løye.
det er en mann i alle snakkende kjæledyrøyne, en jente ble aldri funnet på grunn av å snakke Angela vær forsiktig og klokken 03:00 er det mer skummelt
Sønnen min elsker dette spillet, men jeg skulle ønske det var en annonsefri versjon å kjøpe!
Konuşan Ginger 2 Eğlence qsek
Talking Ginger 2 Zábava acyv
Dette spillet er så fint at jeg elsker dette spillet så😍❤
Flott app jeg elsker den mest bcoz ved å spille denne appen ble jeg glad og frisk og alt stresset mitt går slik som om det er en morsom og morsom app jeg elsker den veldig veldig veldig veldig mye
Jeg elsker dette spillet så mye at det får deg til å føle at du tenker på noe i telefonen din 😂😂😂 det er så gøy å spille dette spillet jeg elsker det 💖
Dette er en veldig god app fordi denne har mange ting å gjøre og mange ting å lære
jeg elsker spillet det er så gøy at jeg ikke ønsker for mye reklame, men jeg er ikke kjedelig i annonsene fordi det er for enkelt hvis du ser kryssknappen klikk på det nå kan du bli med på moroa
Dette er så skummelt spill. Når jeg spilte dette og matchet gåter, beveget ett puslespill seg automatisk. Jeg var redd. Jeg slettet det. Vennligst ikke last ned Talking Ginger 2. 😱😱😱😱😱😵😵😵
Jeg spiller dette spillet da jeg var 4 år gammel, og jeg tror før jeg går på skolen, og dere tror at noen ganger foreldre ikke liker spill nå, men etter at moren min spilte dette spillet Talking Ginger 2, så hun elsket det, og hun spiller til og med med det med meg to ... jeg elsker Ginger fordi jeg kan leke med ham jeg kan spille spill jeg kan ikke se ham hver gang jeg vil
Vel, han sover ikke og går ikke på do
Dette spillet er så bra
Konuşan Ginger 2 Eğlence qsek
Gøy
NP og tisse og tisse og tisse CD
Jeg vil vurdere det til 5 f.Kr. det hjelper virkelig søsteren min med å spise frokostblandinger og være et veldig bra spill, ikke så mye reklame, det er virkelig det beste
boo ikke så gøy bare få ha en bursdag ikke gøy i det hele tatt
Denne appen er bedre enn del 1, men er fortsatt ikke fin
Liker den ikke så ille at den glipper så mye😠 men jeg skal gi den en ☆
Tahhjb
Kommer det en my talking ginger-app, vær så snill å lag den
Den eneste finnedelen er når du spiser med Ginger 2
Sea Monster City Fabularne ksks
Spillet er stengt ... ikke last ned noen spill som dette ... Jeg lastet ned alle spillene som gjør at de allerede blir freaking out og som om det er så skummelt at det ikke ser på det, spillet er ikke engang interessant jeg bare føl deg lurt, ikke last ned disse spillene barna kan ikke engang få tekst fra disse spillene det er veldig farlig det kan være en spøk som kan spillet fortsatt for mye av en spøk noensinne, det er derfor jeg ikke har en god dag. ........AV💧
Moro å spille
Vær forsiktig fordi det er noen som ser deg på øyet deres avtale med vennene mine. Jeg spiller dette på til og med 03:00 ikke spill dette vær trygg han kan se jeg kan se alt hva gjør du
Har du noen anelse om hva jeg skal gjøre med den nye en en en en en en er litt mer enn jeg kan bruke for første gang jeg har en ny eller en ny eller en ny eller en ny eller en ny eller ny
han sa at selskapet i det minste var det første som fikk vite at det ikke bare var å ha rett til en person som var et offer for profitt, og jeg ville ikke ha vært i stand til det første året av livet og ikke å være på samme sted i et år og jeg var i en posisjon av din bedrift er den beste måten som kommer til å være i en annen retning for neste generasjon av andre generasjon
O L