Post by athubremensu on Feb 16, 2022 3:41:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beach War: Fight For Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beach War: Fight For Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange point ▞▞▞
▞▞▞ Beach War: Fight For Survival 2022 version ▞▞▞
Dude, en spillet er fuldstændig ikke sjovt, reklamer hvert andet sekund og få dette. MUSIKKET ER BOKSTAVELT RIPPET FRA BATTLEFIELD ONE, ET FAKTISK GODT SPIL SOM BRO DETTE ER ULOVLIGT!!!
spillet er fantastisk .... for mange tilføjelser skaber problemer
for mange tilføjer
Dejlig spilletid
Betal for at vinde spil. Belønningerne er forfærdelige, du vinder en cent, men har brug for tusind dollars for at købe og opgradere våben. Og selv opgraderede våben er svage. Du skal blive ved med at købe for at vinde. Ellers er det et ok gameplay
Dejligt at tiden går
Opgraderingerne på våben trækker penge og det lykkedes ikke at opdatere våben uden refusion
Det skal vise reglerne og hvordan det spillede for nogle af os
Leder efter beachhead mobilversion siden mange år tak
Kontroller funktionen af pistolen er ikke god.
Sjovt at starte, men bliver ret hurtigt kedeligt
Ikke dårligt
Selvom ny opdatering har været ny fejl. Jeg efterlyste støttekasse og min missilerkasse hængende på himlen. Og når vi har brug for hjælpepakker, er det under genindlæsningsværktøj. plz fiks det bedre.
Fantastisk sjovt spil. Så meget, så jeg brugte faktisk penge i det kun for at finde ud af, at jeg blev opkrævet to gange for 2 forskellige priser, og stadig står der, at jeg skal købe mere energi.
Spil fantastisk nemt og meget flot
Hvordan fairer jeg bazookaen i dette spil
Følsomhed er ikke for godt.
Dette er et ret godt spil! Ikke mange annoncer, kun nogle få, og også ret nemt at lære, hvordan kontrollerne og alt fungerer. Jeg har kun én klage. Efter 2 niveauer, så jeg og reklamerede, så gik spillet ned.
Naisk kampspil
Jeg kan meget godt lide dette spil.
Dårlig grafik og kvalitet. Voksen annoncer. Bør forbydes og sanktioneres
Absolut tidsspilder og sjov!
Dejligt spil og god grafik, hovedproblemet er, at det har små missioner, så tilføj venligst flere missioner
Det er meget interrsting spil, flot grafik
Gameplayet er ok, men målet stinker, for når du sigter og skyder trådkorset på sigte går det over alt, jeg fandt det ustabilt
Fed underholdning✌🏻😎👍🏻
Beach War: Fight For Survival Екшън sckh
Godt spil Men det låser på 11 eller 12 niveau og kan ikke længere spilles!!!
Beach War: Fight For Survival Hərəkət vwdh
Naic
Dette er et meget godt spil, men så mange tilføjer, og sidste niveau kun 70
Jeg nød dette, indtil en aggressiv annoncekampagne blev lanceret. Nej, jeg betaler ikke for annoncefjernelse, før jeg kan få en god fornemmelse af spillet... hvilket ikke vil ske med aggressiv annoncekampagne. Afinstalleret.
Bedste maskingeværspil nogensinde set. elskede at spille det. Det eneste, jeg ikke kunne lide, er de høje priser på nyt udstyr.
Det stinker! Totalt spild af tid.
Spillet er slut igen, men vender snart tilbage for at få noget feedback fra dem og vende tilbage til dig ASAP. Jeg er sikker på, at du vil blive glad for den nye, såvel som de nye er fantastiske, og de nye er fantastiske og de nye dem er ankommet, og jeg har haft det sjovt, og jeg tror, det ville være godt at få lavet nogle nye ting og
For mange tilføjer spil sjovt 👍
Meget flot og fyldig taempas sar ji
Det er et meget godt spil, men det kræver flere opdateringer, og vi kan ikke købe våben uden rigtige penge
Smashers.io - Fun io games Аркаде riyc
Der er en fejl i tsunami niveau 2 spil viser fjenden tilbage, men der er ingen tilbage, så giv en løsning til den samme hvile, det er ret godt
Det er ikke en god ting, hvorfor mit spil gik ned, da mine alle missioner, opdateringer, mine belønninger alle er færdige, og mit niveau igen er på 1. niveau, hvorfor du admin ødelægger alle mine anstrengelser?? Igen samme problemstilling